Підсумки Декади педагогічної майстерності 2018/2019 н.р.

2019-03-09
У сучасних умовах розвитку освіти кожен вчитель усвідомлює потреби сучасного суспільства та особисту відповідальність за якість надання освітніх послуг не тільки перед державою, а перш за все перед своїми учнями, батьками та колегами, намагається впроваджувати у свою роботу нові освітні технології. Цьогорічна Декада педагогічної майстерності проходила в Миколаївській ЗОШ №47 з 18 лютого по 5 березня 2019 р. під гаслом «Де творчість - там і успіх!». Протягом двох тижнів проведення декади у школі панувала атмосфера піднесеності, зацікавленості, відповідальності, підвищеної активності та дружелюбності.
Основне завдання проведення декади: розвиток ініціативи та творчого пошуку педагогічних знахідок, демонстрування та обмін перспективним педагогічним досвідом, секретами власної педагогічної майстерності, упровадження в практичну діяльність передового педагогічного досвіду і організація обміну досвідом роботи.
Під час проведення відкритих уроків усі вчителі продемонстрували глибокі знання матеріалу з навчальних дисциплін, розуміння змісту і вимог навчальних програм та місця даного уроку у системі вивчення науки, знання методики викладання, володіння методами організації діяльності, що забезпечують засвоєння матеріалу учнями. Педагоги продемонстрували систему роботу щодо використання інноваційних технологій, застосування ІКТ, впровадження інтегрованих уроків.
Вчитель початкових класів Аврамено Л.С провела урок в 1-Б класі. Найперше, що зробила вчителька– перевірила, чи в дітей справді добрий настрій. На дошці висіли три смайлики різних настроїв. Котрийсь з них дитина може обрати звичайною прищепкою. А далі спілкування з тими учнями, які мають не дуже добрий настрій. Діти запам’ятовують головне правило спілкування – вміти слухати. В класі парти розставлені так, щоб учні дивились одне на одного і вчилися працювати в групах. Спочатку учні працювали в парах, але настав той момент, коли вони вчаться спілкуватися не лише в парі, а й по четверо.
Інтегрований урок фізичної культури та біології в 9 класі на тему «Опора та рух» провели вчитель біології Мацюта І.В. та вчитель фізичної культури Куйбар С.В. Спортивний тест показав зв'язок між фізичним вихованням та біологією. На уроці учні дізнались багато цікавих фактів. У підсумку уроку вчителі використали рефлексію емоційного стану. Та найголовніше, що цей урок пройшов не дарма й учні зрозуміли, що більше часу треба приділяти фізичним вправам, спорту, слідкувати за своєю осанкою. Щоб мати міцне здоров'я і красиву фігуру, потрібно лише трохи завзятості, волі і бажання змінити своє життя. Умови для всього цього є у кожного з нас, треба лише скористатися.
Інтегрований урок-квест «Використання хмарних технологій під час перевірки знань з фізики та математики» в 9 класі провели вчителі: Семенов К.В., Ісаєнко Н.І., Вовнянко О.Я. Поєдналися три предмета та три вчителя разом показали сучасні можливості використання хмарних технологій як для дітей так і для вчителів.
Інтегрований урок зарубіжної літератури та української мови продемонстрували вчитель зарубіжної літератури Павлова Г.О. та вчитель української мови Карлович Л.В. об’єднавши два предмета при розкритті теми « Ідея радості життя й відкриття світу в повісті Елеонор Портер «Полліанна».
Тему уроку з історії «Пилип Орлик і його Конституція» у 8 класі розкрила вчитель історії Мерзла О.С. через якісно організовану групову роботу, з використанням історичних джерел, відеоматеріалів.
Цікавим та пізнавальним для учнів 4 класу був підсумковий урок англійської мови, який провели Жданова О.С. та Поляковська А.С. з теми «Тварини».
Завершився методичний тижденькруглим столом «Підведення підсумків Декади педагогічної майстерності». З упевненістю можна стверджувати, що педагоги на високому рівні володіють сучасними освітніми методиками і технологіями, активно їх впроваджують, використовують і поширюють в освітньому середовищі. Колеги, які відвідували уроки, зазначають, що наші вчителі не зупинились на досягнутому, професійно зростають, готові до змін у світлі реформи освіти та роботи в НУШ.
Проведена в період декади робота сприяла професійно-фаховому зростанню педагогічних працівників, розвитку їх творчого потенціалу.

Висловлюємо сердечну вдячність за невтомну працю нашим професійним педагогам, здійснення всіх ваших мрій, творчих вам успіхів та професійних звершень!


Галерея "Декада педагогічної майстерності"


Засідання методичного об’єднання класних керівників «Упровадження програми виховної роботи «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція»»

В нашій школі відбулось засідання методичного об’єднання класних керівників «Упровадження програми виховної роботи «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція»» у формі методичного діалогу.

Заступник директора з виховної роботи Саєнко С.А. презентувала класним керівникам програму за напрямами: ціннісне ставлення до себе, ціннісне ставлення до інших, ставлення до діяльності, ставлення до навколишнього світу. Вчителі змогли взяти участь в інтерактивних вправах «Піраміда», «Потяг», «Обери пакет», «Світ розмаїтий»


Галерея "Класні керівники навчаються"



Психолого- педагогічний семінар « Врахування індивідуальних психологічних особливостей учнів у процесі освітньої діяльності»

2018-10-29

Мета психолого - педагогічного семінару: Допомогти педагогам розвинути в собі навички ефективного безконфліктного спілкування в процесі освітнього процесу.

Внутрішній світ дитини – складний механізм з безліччю особливостей, які визначають не лише його поведінку, але й характер. Розвиток особистості схожий на повільний зріст рослини: неможливо помітити деталі щоденних змін, але результат майже на 100% залежить від якісного догляду та правильного живлення ґрунту. Неповторний темперамент, специфічне мислення, різноманітні вподобання і своєрідне, абсолютно відмінне сприйняття робить кожну дитину винятковою. Задача педагога – зрозуміти це і допомогти своєму учню повноцінно сформуватись відповідно до наявних якостей. Дитина, приймаючи закони соціуму, визначає власне місце в житті, завдяки внутрішнім і ціннісним орієнтирам вибудовує перспективи майбутнього. Тому дуже важливо вчасно осягнути психологічну суть кожної дитини. . Саме тому педагогічний колектив разом з майстром своєї справи Сливінською Т. О. вчились професійній компетентності в сладному процесі ефективної комунікації з учнями, батьками, колегами.


Галерея "Вчителі навчаються"


Засідання обласної школи класного керівника з проблеми "Система роботи з родинного виховання у закладі середньої освіти" (з досвіду ЗЗСО №47)

19 вересня 2018 року на базі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №47 навчально-методичною лабораторією акмеології МОІППО проведено засідання обласної школи класного керівника з проблеми "Система роботи з родинного виховання у закладі загальної середньої освіти". Захід проведено з метою підвищення професійної компетентності класних керівників щодо проектування виховної роботи в умовах Нової української школи, побудови ефективного партнерства школи і родини, профілактики насильства та поширення досвіду.

Наша школа продемонструвала присутнім роботу форуму-театру "Умій сказати "Ні" за методикою театральної педагогіки та ознайомила з інтерактивними формами роботи з питань родинного виховання.

Всі учасники (а їх було 51) висловили подяку школі за досвід та гостинність.


Галерея "Вчителі області навчаються (семінар для класних керівників)"


Канікули - найкращий час для самоосвіти!!!

2017-11-04

З метою удосконалення педагогічної майстерності вчителів, налагодження єдиної системи в інформаційному та методичному забезпеченні навчально-виховного процесу, підвищення професійної компетентності педагогічних працівників, обміну досвідом та ознайомлення з педагогічними новинками в канікулярний період у школі проведено ряд методичних заходів: круглий стіл «Діти чекають на зміни»та засідання методичних об’єднань.

/Files/images/SAM_1187.JPG

/Files/images/SAM_1179.JPG

Попередити проблеми, які можуть виникнути – це ретельно обговорити всі проблеми, які виникли протягом І четверті.

/Files/images/SAM_1166.JPG

А діти чекають змін. Вони хочуть цікавих уроків, практичних занять. І кожний вчитель починає зміни з себе. Велике значення педагогічний колектив надає самоосвіті. Ніхто не хоче відставати, потрібно рухатись вперед, досягати нових вершин і підніматися ще вище. Це завдання кожного вчителя.

Навчання вчителя не може мати зупинок, перерв, не може закінчуватися. К.Ушинський зазначав "Учитель живе до тих пір, доки вчиться, як тільки він перестає вчитися, в ньому вмирає вчитель".

Бажаємо вчителям творчості та натхнення в роботі протягом ІІ четверті!

Тренінг для вчителів "Як навчитися легко вчитися"

2017-10-23

Сучасні вимоги європейського рівня розвитку освіти сприяють вільному вибору засобів навчання та максимальній самореалізації в умовах психологічного комфорту. Сьогоденна освітня модель – інформаційна. Вона забезпечує накопичення знань. І одночасно вона перенасичена інформацією. Надлишок інформації викликає стрес в учнів.Як відомо, інформаційне перенасичення, що властиве нашому часу, має вплив на всі вікові групи, але особливо на дітей. Інтенсифікація навчального процесу приводить до цілого ряду порушень у стані здоров’я школярів. У більшій степені це стосується обдарованих учнів, яким доводиться оволодівати поглибленими знаннями і навичками, запам’ятовувати значний об’єм інформації. Тому педагоги вимушені шукати шляхи оптимізації навчального процесу, використовувати технології, які максимально знижують інформаційне навантаження на дітей. Одним із найефективніших способів зниження зазначеного негативного впливу є застосування мнемотехніки як технології ефективного засвоєння інформації.

Вчителі школи шукали шляхи вирішення цієї проблеми на тренінгу "Як навчитися легко вчитися".

/Files/images/SAM_0910.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 876

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.