Підсумок Інженерного тижня

#інженернийтиждень #томущоцікаво

Інженерія — це бульбашки у шоколаді, американські гірки, лікування складних хвороб та підкорення космосу — процес під час якого теоретична наука набуває практичного застосування.

До інженерної спільноти долучилися учні 1-11 класів нашої школи, організувавши тиждень мейкерської та дослідницької роботи, щоб зануритись у світ науки і технологій. Інженерний тиждень - це проект, який покликаний зацікавити учнів наукою і підштовхнути для розвитку потенціалу.

Учні працювали над створенням моделі вуха, конструювали фонтан Герона, гру «Швидкий, як гусінь», насос для повітряних кульок та виконали багато інших цікавих завдань.

Учні 5-го класу на уроці природознавства (вчитель Ісаєнко Н.І.) створювали насос для повітряних кульок. Учні працювали в групах, всім було дуже цікаво, кращі прилади - групи Якимович Катерини, Козлова Данила. Фоміна Марія створила додатково фонтан Герона. Учні 8-А і 8-Б класів проектували на уроці фізики (вчитель Ісаєнко Н.І.) фонтан Герона. Всі учні працювали добре, їм було дуже цікаво своїми руками зробити прилад, який не тільки є моделлю, але ще й працює. Кращі роботи - Потапова Марина, Баца Олександра, Трохименко Марія, Хаджи Дар'я (8-А клас), Муржак Артем (8-Б клас). Шапотюк Максим і Баца Олександра (8-А клас) ще додатково зробили демонстраційну модель двигуна Стірлінга.

/Files/images/1_kondratva/Ісаєнко 8а Фонтан Герона.jpg

Учні 7-Б виготовили санітайзер "STOP COVID" на уроці хімії (вчитель Саєнко С.А.)

/Files/images/1_kondratva/7б САєнко.jpg

Випробовування "Круть-верть" провели учні 4Б класу (вчитель Лебедєва Н.О.). Діти в захваті від цієї роботи, а точніше від випробувань.

/Files/images/1_kondratva/4б л.jpg

Учні 4А класу(вчитель Олещенко Л.В., асистент вчителя Пахнюк В.С.) виконали завдання «Аквалангісти», «Пружна ракета», «Круть-верть»..

Діти із задоволення проводили дослід, експерементували з кількістю води та кольорових скріпок, так як не у всіх одразу аквалангісти занурились (діти зробили власні висновки, що якщо занурені аквалангісти - скріпок забагато, а якщо не пірнають - замало), тому шукали і підбирали ідеальну вагу аквалангістів. Багато дітей підійшли творчо, прикрасивши своїх аквалангістів. Деякі діти продовжили експерименти вдома і пробували додавати у воду фарбу.

/Files/images/1_kondratva/4а разом водолази.jpg

Цікаво було дізнатись учням про космічний апарат «Вояджер-1» і потім із захопленням перейти до створення своїх власних ракет. З креативністю підійшли до оформлення космічних апаратів. Із захопленням запускали свої ракети з різних пускових станцій (діти використали не тільки паперові стаканчики для запуску ракети, а ще й пластикові пляшки - з них ракети злітали вище).

/Files/images/1_kondratva/4А Олещенко інклюзія.jpg

Третій дослід за тиждень діти виконували з ентузіазмом. Вони не знали кінцевого результату, тому придумували його призначення . Із задаволенням випробували отриманий результат і навіть вигадали свої шляхи запуску Круть-верть

/Files/images/1_kondratva/4а круть.jpg

Учні 2-А класу (вчитель Папахіна К.І.) знайомилися із океанічними мешканцями та навіть зуміли зануритися і дослідити океанічні глибини «Що там в океані?». Діти були дуже задоволені своєю роботою.

Також учні почули про проблеми, які з'явилися в океані. Течії приносять пластик, викинутий у річки, моря та океани, який з часом покривається водоростями та бідні риби, думаючи що це їжа, харчується цими шматочками Діти зрозуміли, що людство повинно берегти навколишній світ.

Учні 2б класу (вчитель Тріщанович О.А.) теж взяли активну участь в Інженерному тижні. Діти працювали над створенням моделі "Швидкий, як гусінь". Цікаво було спостерігати за роботою дітей, як вони старанно працювали за інструкцією, адже важливо було отримати очікуваний результат. І він не забарився. Очі дітей світились радістю, на обличчях захоплення тим, що їх виріб почав рухатися. Діти спостерігали, як струмінь повітря може "оживити" створену модель. Найбільш цікавим було тоді, коли учні влаштували справжні змагання між своїми гусенями. Всім було цікаво, діти були дуже задоволені виконаною роботою.

/Files/images/1_kondratva/batkam_pro_koronovrus/2б.jpg

Учні 3-А класу(вчитель Глевенко Л.В.) протягом п'яти днів теж брали участь в Інженерному тижні. В понеділок переглянули відео робіт дітей з різних шкіл України, ознайомилися з матеріалами Інженерного тижня на сайті. Діти обрали роботи для виготовлення та проведення експериментів. Перша група виготовляла махоліт, продемонструвала його можливості в польоті та навчили робити махоліт з паперу усіх бажаючих. Захоплення викликало випробування махольоту, один з яких пролетів більше 10 метрів.

/Files/images/1_kondratva/3а.jpg

/Files/images/1_kondratva/3ааа.jpg

Друга група продемонструвала дію насосу для кульки та показала його в дії. Випробування насосу діти сприйняли на ура.

Третя група виготовила санітайзер, який дуже необхідний зараз, коли треба дотримуватись санітарних норм через коронавірус. Із задоволенням всі випробували санітайзер та обробили собі руки. Потім вирішили порахувати вартість складових для виготовлення антисептика. Цікаво було дізнатись, що спирт, перекис водню та гліцерин коштують 54 гривні, як одна пляшечка антисептика. А діти заповнили рідиною 3 пляшечки , тобто одна пляшечка має ціну 18 гривень. Діти зрозуміли, що можна економити гроші, якщо виготовити антисептик власними руками.

Особливе задоволення викликав дослід з бульбашками, яким завершили тиждень. Учні дізнались, що мильні бульбашки-це незвичайне фізичне явище. І не одне. Поверхневий натяг, теплодинаміка, оптика. Але найбільш привабливою є гра світла на поверхні бульбашок. До складу цих бульбашок, крім води, входить мило та гліцерин.. При переломленні й інтерференції світла ми бачимо тришарові бульбашки.

Із захопленням усі третьокласники брали активну участь в Інженерному тижні. Вчителі задоволені роботою учнів та їх постійним прагненням знайти новий цікавий дослід. Є діти, які вирішили разом з батьками повторити досліди, які робили в класі. Найбільш активними були учні Вербицька Світлана, Заблоцький Роман, Нагорняк Назар .

Учні 3-А класу продемонстрували досліди першокласникам .

А Лекомцев І. та Тюрдєєв І. (учні 3-х класів, асистент вчителя Букацова М.В.) уявили себе на виробництві захисних масок. Для створення масок їм знадобились : паперові рушники, гумові резинки, степлер. Учні з задоволенням приступили до роботи . Дуже сподобалось їм працювати стиплером ( кожен просив дати йому спробувати).

На уроці географії учні 6-б класу (вчитель Мацюта І.В.) у групах виготовляли штучний барометр. Барометр-прилад для вимірювання атмосферного тиску. І як здивувалися діти дізнавшись, шо сьогодні вони перетворяться на науковців та самостійно виготовлять його. Учні дуже відповідально віднеслись до завдання і як результат: їх барометри запрацювали. Прилад показував різницю тисків при зміні температури. Діти з цікавістю переставляли прилади до відкритого вікна і спостерігали за рухом стрілки. Учні отримали багато позитивних емоцій, були вражені, що за допомогою підручних матеріалів можна створити такий механізм.

/Files/images/1_kondratva/6б Мацюта.jpg

Анатомію людини діти починають вивчати з 8 класу. Та інтерес до будови власного тіла з'являється значно раніше. На уроці біології учні 6А ознайомилися з будовою легенів та принципом їх роботи.

Групова робота була веселою і пізнавальною для дітей. У формі гри учні отримали нові знання та гарний настрій.

Нові досліди та завдання – нові позитивні емоції та знання.

Міркували… Робили висновки…

Вийшла дуже гарна командна та індивідуальна робота під час Інженерного тижня.


Галерея "Інженерний тиждень 2021"

Кiлькiсть переглядiв: 176

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.