Раннє виявлення проблеми – шлях до успіху в дорослому житті

Адміністрацією школи проведено контрольно-стимулюючий діалог з вчителями початкових класів за результатами І семестру. Проведений діалог показав, що є позитивні результати. Діти багато рухаються, процес навчання став цікавим, діти вчаться співпрацювати один з одним, з радістю ідуть в школу. У межах можливостей в школі створюється нове освітнє середовище. Першокласники люблять гратися, користуючись конструктором «Lego», наданим Міністерством освіти і науки України, й тим самим навчаються. Оновлена матеріально-технічна база демонстраційними та роздатковими дидактичними матеріалами.

Проте, є і результати, над якими необхідно задуматись. Саме головне, вести кожну дитину своєю траєкторією, вчасно виявляти проблеми та надавати необхідну допомогу. На зустріч з вчителями була запрошена психолог Інклюзивно-ресурсного центру №2 І.Ф. Скірко.

/Files/images/Діалог (2).jpg

Психолог закликала вчителів якомога раніше звертати увагу батьків на помічені проблеми в поведінці їхньої дитини і рекомендувати їм звертатися за консультацією до фахівців інклюзивно-ресурсного центру.

«Раннє виявлення проблеми – шлях до успіху в дорослому житті», сказала директор школи З.В.Моторна.

Кiлькiсть переглядiв: 332

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.