Педагогічна рада на тему «Взаємодія школи і сім’ї у вихованні особистості»
Сьогодні, коли більшість сімей стурбовано рішенням проблем економічного, а деколи і фізичного виживання, посилилася сучасна тенденція самоусунення багатьох батьків від вирішення питань виховання і особистісного розвитку дитини.
Тому не випадково, що в ЗОШ № 47 була створена цільова Програма виховання «Співдружність школи, сім’ї та громадськості – в ім’я дитини», за якою педагогічний колектив працює вже четвертий рік, а тому й тема проведеної педагогічної ради «Взаємодія школи і сім’ї у вихованні особистості».
Епіграфом цієї зустрічі педагогічного колективу стали слова А.С.Макаренка «Школа не може і не повинна пасивно очікувати поліпшення сімейного виховання, вона повинна організовувати і направляти виховну діяльність батьків».
Метою стало вироблення оптимальних форм спільної роботи школи і сім’ї з метою особистісного розвитку дитини, сприяння вихованню педагогічної освіти батьків.
На сторінках усного журналу, у формі якого було проведено педагогічну раду, проаналізовано основні компоненти й елементи виховної системи у взаємодії школи і сім’ї, стилі сімейного виховання, надано класним керівникам практичну допомогу у формуванні цілісних батьківських колективів.
Психологом школи було надано результати анкетування «Співдружність школи і сім’ї». А класний керівник 10 класу запросила колег на екскурсію до свого класу та поділилася досвідом роботи з батьками.
Завершенням педагогічної ради стало створення та захист проектів «Будинок співпраці батьків і педагогів»
Коментарi