КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи wym-1659871034956
Наказ МОН від 13,07.2021 року № 813 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти" wym-1659862593604
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів wym-1659870977587
ВИДИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ: ПОТОЧНЕ, ТЕМАТИЧНЕ, СЕМЕСТРОВЕ, РІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТА ДПА (наказ МОН №371 від 05.05.2008 р.) wym-16598628680
КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ та НАСКРІЗНІ ВМІННЯ wym-1659869289231
Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи | http://old.mon.gov.ua/img/zstored/files/1-2-08-і.pdf |
Оцінювання учнів 1-х класів | http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/61761/ |
Оцінювання учнів 2-го класу | https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2019/08/NMO-1154.pdf |
Критерії оцінювання дітей з особливими освітніми потребами у початковій школі | https://drive.google.com/file/d/1J6DP9-FNEKDOSYS3u8ky2GExkU1Sh3Q2/view |
КРИТЕРІЇ оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти | https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/18438/ |
Оцінювання учнів 5 класів НУШ | wym-1659873840671 |
Критерії оцінювання учнів з навчальних предметів
українська мова wym-1659869524836 ; українська та зарубіжна літератури wym-1659869462604; історія wym-1659869427801; правознавство- wym-1659869647732; математика - wym-1659869746454
іноземна мова - wym-1659870630631; природознавство - wym-1659870843750; інформатика - wym-1659870492915; хімія - wym-1659870063210; фізика - wym-1659870229406; біологія- wym-1659870313305; географія - wym-1659870399704; основи здоров'я- wym-1659869827180; фізична культура - wym-1659870138678; трудове навчання - wym-1659870725897
Критерії оцінювання окремих видів робіт з навчальних предметів
Оцінювання різних видів робіт з української мови та літератури |
Оцінювання проєктів |
Оцінювання презентації |
Оцінювання роботи в групах і парах |
Коментарi